Adgang til og booking af baner

Adgang til banerne:

Til både tennisbanerne og padelbanen er der nøgleadgang. Nøgle til padelbanen er i nøgleboksen placeret på stolpen mellem de to døre. Kode til nøgleboksen udleveres ved indmeldelse.

Nøgle til tennisbanerne udleveres ved indmeldelse mod et dispositum på kr. 50,-.

Husk at låse efter endt brug.

Booking af padel bane:

Mindst et medlem af klubben, skal deltage, når der bookes en bane.

Det er tilladt at medtage op til 3 ”gæster” der ikke er medlem. For hver ”gæst” betales kr. 50,- på MobilPay 3879LP ved bookningen. Booking af padelbane foregår via VHGs hjemmeside https://www.vhg-if.dk/padelbane/

Du kan booke en padelbane op til 3 uger før dagen. du må maksimalt booke 2 tider i de 3 uger.

Hvis du skulle komme i en situation, der betyder at du ikke kan bruge din time, kan du slette din booking således:

• Du går ind på siden hvor du bookede dine timer,  ved tryk på knappen her over, her vælger du en vilkårlig dato.
  • På næste side, trykker du på dit navn øverst på siden til højre.
  • På næste side trykkes der så på Bookinger.
  • Så kommer de tider du har booket, og her kan du så med mindst 4 timers varsel afbooke / slette din tid, ved tryk på den aktuelle tid.
  • Og vupti så kan andre blive glade for at få en times padel.

Bookning af tennisbane foregår på sedlerne i skabet ved tennisbanerne.

Kun medlemmer af VHG-tennis afdeling kan booke baner.