Stafet for livet info

Stafet for livet næste år 27. – 28. august 2022

Stafet for livet – i år d. 28.-29 august 2021

VHG´s hold til Stafet for Livet hedder stadigvæk: VHG – et døgn for fællesskabet

Desværre blev stafet for livet 2020 jo aflyst, men det betyder jo ikke at det er glemt. Så vi har oprettet holdet igen i år, dog med meget kort varsel. Men det betyder ikke at I skal holde jer tilbage. Arrangementet vil ske under de største hensyntagen til corona.

Det er vanen tro et 24 timers arrangement hvor vi i fællesskab samler ind til kampen mod kræft – mindes dem vi har mistet og fejrer livet ved at snøre skoene og gå eller løbe en tur i eget tempo for den gode sag.

Der er åbnings ceremoni lørdag kl. 11.00, de aktive starter herefter på stierne, og deltagerne holder gang i stafetten indtil søndag kl. 11.00 – 24 timer.

Når mørket sænker sig, dæmpes musikken og stafetten holder pause under lys ceremonien. Levende lys sættes i papirsposer. Flere hundrede poser lyser op under ceremonien og sættes derefter ud langs stierne, hvor de giver ruten en rigtigt hyggelig stemning, indtil dagslyset kommer tilbage.

Formålet med et VHG hold er at samle deltagere fra området på tværs af alder og idræt, omkring et fælles mål.

Du kan møde dine nuværende eller tidligere holdkammerater og hygge med dem. Du får også mulighed, for at lære andre fra området at kende omkring, en gå – og / eller løbetur.

Du kan tage familien, naboerne og vennerne med og give alle en fælles oplevelse i en god sags tjeneste.

Du kan også tilmelde dig alene – og blive en del af vores VHG fællesskab.

Tilmelding sker på WWW.stafetforlivet.dk/ringsted

Find holdnavnet: VHG – et døgn for fællesskabet

Her tilmelder du dig som deltager, det koster 100 kr. for voksne og 50 kr. for børn under 18 år. Betaling sker online og hele beløbet går til Kræftens bekæmpelse.

På pladsen bliver der stillet et VHG telt op med borde og stole hvor vi mødes. Her kan købes kaffe og kage til hyggesnakken. Der kan spilles på vores samlede resultat eller deltage i andre aktiviteter, for dermed at øge indtægten, der går direkte til den gode sag. Ude på pladsen kan der købes mad, men man kan også selv medbringe det nødvendige.

Vi fik sponsoreret grønne bluser sidste gang, og vi håber der er mange der har gemt dem, vi kan ikke nå at skaffe nye bluser, men vi har et lille lager og håber at det går alligevel.

Har I spørgsmål så ring til en af os i initiativgruppen

Anne-Marie 40 83 36 18; Valborg 21 84 90 06;

Jeanne 20 91 75 96; Bente 42 26 06 24; Kim 30 84 94 74

Hygge mellem de aktive perioder. (2017)
Sammen er vi stærke! (2018)