Stafet for livet – i år 24. – 25. august 2024

VHG´s hold til Stafet for Livet hedder stadigvæk: VHG – et døgn for fællesskabet

I 2023 var vi 33 deltagere – og det blev til en helt fantastisk oplevelse for os alle, godt hjulpet på vej af vejret. Holdets indsamlings resultat blev 14.450 kr. Initiativgruppen er derfor helt enige om at det må vi prøve igen, så endnu flere kan få chance for at være med.

Det er vanen tro et 24 timers arrangement hvor vi i fællesskab samler ind til kampen mod kræft – mindes dem vi har mistet og fejrer livet ved at snøre skoene og gå eller løbe en tur i eget tempo for den gode sag.

Der er åbnings ceremoni lørdag kl. 11.00, de aktive starter herefter på stierne, og deltagerne holder gang i stafetten indtil søndag kl. 11.00 – 24 timer.

Når mørket sænker sig, dæmpes musikken og stafetten holder pause under lys ceremonien. Levende lys sættes i papirsposer. Flere hundrede poser lyser op under ceremonien og sættes derefter ud langs stierne, hvor de giver ruten en rigtigt hyggelig stemning, indtil dagslyset kommer tilbage.

Formålet med et VHG hold er at samle deltagere fra området på tværs af alder og idræt, omkring et fælles mål.

Du kan møde dine nuværende eller tidligere holdkammerater og hygge med dem. Du får også mulighed, for at lære andre fra området at kende omkring, en gå – og / eller løbetur.

Men det er vigtigt at påpege at du ikke behøver at løbe, eller gå 50 runder, 1 er meget fint, det gælder om at være med og at være en stor del af et fællesskab.

Du kan tage familien, naboerne og vennerne med og give alle en fælles oplevelse i en god sags tjeneste.

Du kan også tilmelde dig alene – og blive en del af vores VHG fællesskab.

Tilmelding sker på www.stafetforlivet.dk/ringsted

Find holdnavnet: VHG – et døgn for fællesskabet

Her tilmelder du dig som deltager, det koster 150 kr. for voksne og 75 kr. for børn under 18 år. Betaling sker online og hele beløbet går til Kræftens bekæmpelse.

På pladsen bliver der stillet et VHG telt op med borde og stole hvor vi mødes. Her kan købes kaffe og kage til hyggesnakken. Der kan spilles på vores samlede resultat, og deltage i andre aktiviteter, for dermed at øge indtægten, der går direkte til den gode sag. Ude på pladsen kan der købes mad, men man kan også selv medbringe det nødvendige.

Vi fik sponsoreret grønne bluser sidste år, og vi håber der er mange der har gemt dem, men vi skaffer bluser, til nye deltagere og dem der ikke kan finde den gamle. Så vi kan kende hinanden og vise at vi i VHG står sammen.

Har I spørgsmål så ring til en af os i initiativgruppen

 Valborg 21 84 90 06; Jeanne 20 91 75 96; Henriette 29 62 60 74; Bente 42 26 06 24 eller       Kim 30 84 94 74